~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Wednesday, April 10, 2013

Ayam Serama untuk dijual (For Sale)



Anak B

Anak A (anak2 pembaka Peon)

Muda

Induk Dara ada banyak nak di lepaskan induk tarik2 RM250 ke atas.


Ara Lelong-lelong ... harga murah2

Ada banyak lagi yang nak di lepaskan SPB tak dapat nak post gambar semua kerana kuata Gb blogspot dah  limited.... kalau rasa nak harga murah-murah boleh ke reban terus.... okey! TQ


Video anak Ara...

Klik Link ini



                                                                   
 GAME Terkini :



BON KUALA NERANG ,KEDAH DARUL AMAN... DATANGLAH BERAMAI-RAMAI.
 
 
 

2 comments:

  1. Salam,sy zam dr JB,sy tgh cari induk dara tarik warna kuning atau hitam ,klu antakan gambar dgn rm sekali ok

    ReplyDelete
  2. Number phone nya adaa ? Takde mcmmne nk cntct.parit buntar dimana alamat ? Saya di parit buntar jugaa. Saya berminat nak beli..

    ReplyDelete