~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Monday, June 13, 2011

Ayam Serama untuk di Jual !! (SOLD OUT)

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Okey hari ni cuma nak bagi tahu ayam dah penuh reban, nak kena letgo mana yang perlu...

Cili Anak masa anak C


Cili Sekarang dah bersedia nak masuk kategori remaja....
boleh hantar game any time... For sale !!



Baka tersohor.. nak letgo..!

Rinting Kubing...! pun nak jual.... jugak.



Induk remaja Ara (selam)


Anak B

Okey sebenarnya ada empat pasang anak B yang nak di letgo (dijual) jadi kepada sesiapa yang berminat boleh tel SPB sendiri atau Msg pun okey la.... tapi kalau terlambat balas harap maklum, mungkin kredit dah abis... hehehe

Selain itu, SPB ada 3 ekor remaja kaler Ara yang nak di letgo... memandangkan SPB dah ada simpanan  kaler Ara dan juga mengelakkan dari reban overload maka dilepaskan juga... walaupun sayang rasanya, nak buat macam mana... nanti takut tak sempat nak dijaga, ayam cantik pun dah tak guna...!

okey panjang cerita takde, kepada yang berminat boleh datang reban terus...! baka saya boleh cerita...! apa ada hal... nego sampai lembik. hehe

bye  bye!






2 comments:

  1. Assalamualaikum.....saya berminat boleh pos pergi sabah x , sepasang berapa harganya ya ,

    ReplyDelete