~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Thursday, June 30, 2011

Game Kecik D' Alor Star Bhg. II

Gambar Aksi D' BOTB A.Star


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Untuk posting kali ni sambungan game d' kedah minggu lepas... kalau nak ikutkan mungkin agak terlewat rasanya untuk posting gambar ni tetapi memandangkan dah taruk gambar so... kira pos jugak lerr.. nanti aderr pulak yang kata SPB mungkir janji... hehehe.

Okey lah... overall game D' Kedah meriah walaupun tapak lokasi agak sempit... namun saya difahamkan tempat ni dah pernah buat game kecik juga sebelum ni. Ape-ape pun tahniah lagi sekali SPB ucapkan kepada pihak penganjur. Sekurang-kurangnya game seperti ini dapat meyuburkan lagi minat para pencinta serama disamping mengalakkan pembabitan pemain baru di gelanggan pertandingan.

Cuma ada satu pekara .. yang selalu bermain difikiran SPB... kenapa Bon game besar habis lambat,...? Okey! iya la... kalau game besar mungkin logik... kita faham, pasal ayam banyak... tapi SPB perhati game kecik pun balik lambat jugak..... ape ceritanya??? Itulah persoalan yang SPB nak sangat tanya pada Otai-otai serama..... dan untuk itu SPB ada jawapannya... tunggu Postingnya nanti!!!

okey lah untuk sambungan Foto-foto di Alor Star.... Gambar-gambar pemenang!

Ayam Best Of The Best!!! Saudara Majidee Pinang Tunggal! (Ayam Muda)


Majidee Pinang Tunggal... Kategori Muda & BOTB !! (Baju Merah)


Che Mat Kulim Kategori Ayam A


Jas Penang ABS (Keris Mutiara)


Mie Kebab Penang (Induk)
Uncle kategori Remaja


Wakil Geng Kedah Ayam B


Wakil Pak Deen Penang Anak A


Syed Kherol Sik... Anak B



Okey lah.... sampai disini saja posting untuk game D' Alor Star... Insyaallah saya akan ke Kuala Lumpur kalau takde ape halangan dan seterusnya ke Ipoh.... Semoga saya diberi kekuatan dan kesihatan yang baik serta yang lebih penting ada modal yang lebih untuk terus buat posting ni semua.... sesungguhnya saya hanya sekadar berkongsi maklumat bukan nak melobi sesiapa.... sekiranya ada salah dan silap harap di maafkan... jumperr di mana-mana terjah jerr terus... isyaallah jika di panjangkan usia.... kita bertemu lagi d lain posting...!!! 

Bye bye!!!

No comments:

Post a Comment