~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Thursday, June 16, 2011

Update Reban 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Takda ape sangat info kali ni.. just nak update gambar ayam di reban SPB, dah lama juga rasanya tak update gambar ayam sendiri... asyik duk taruk ayam reban orang lain jerr hehe.

Ada satu dua gambar jerr, nanti update lagi... kalau semua nak taruk sekali.... nanti takde ape yang nak di update.. yerr tak?

Harap-harap sudi la melihat ayam SPB yang tak seberapa ni. Ayam biasa-biasa ja......





Ikon SPB `Pek On '(peon)


Remaja Blackbird sekali-sekali dia tarik abis.... Baka Lang


Ingat lagi tak pada anak b yang diberi nama si Gading... hehehe dah remaja AA


Rinting Kubing dengan balung lilinnya...


Pembaka sepenuh masa.... Kuning


anak B


anak A


Induk bersama anak peon dan anak kubing


Nanti saya upload lagi gambar anak A dan B... dah boleh gi antar game selalu..... hehe!





2 comments:

  1. terbaik bro... semua bakal menang besar tu...

    ReplyDelete
  2. Amin... mudah-mudahan !! hehe doa2 kan la yerr! dan terima kasih kerana mengomen di sini!

    ReplyDelete