~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Tuesday, June 28, 2011

Info: Penemuan Telur Ayam Berbentuk Bujur Dan Bulat !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera....!

Takde ape nak citer saje posting info diambik dari Malaysiakini... isu telur.. takde la pelik mana sangat pun,


Telur Ayam Berbentuk Bujur dijumpai di Melaka. Tak kan dari reban geng ayam serama Melaka kut...??? hehehe.... bukan telur baka Lang yerr???




Yang ini pulak Telur Bulat semua....




Seorang Chef sebuah hotel terkejut beruk apabila mendapati sebiji telur dia ayam di dapur hotel tempatnya bekerja berbentuk bulat. Satu penemuan satu dalam billion!

Kebiasaanya, telur ayam berbentuk bujur dan tidak pernah terdengar ada telur ayam berbentuk bulat. Tapi Chef James Church menjadi manusia bertuah menjumpai telur ayam berbentuk bulat.

okey la... lepas ni kalau ade sesapa dapat telur salah satu dari dua jenis ni bleh la call Malaysia kini.... glemour la reban tu nanti... ambik lakk gambar induk yg selam-selam, confirm naik harga... hehehehe

okey.. bye!


1 comment: