~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Sunday, June 5, 2011

Pertandingan ayam serama Langkawi Bhg. I

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Update terkini pertandingan Ayam Serama di Langkawi siri kedua. Best!!


Untuk update kali ini, bahagian satu SPB tak mahu ulas panjang lebar atau dengan lebih teperinci  tentang pertandingan yang telah diadakan, sama ada dari sudut pandangan para pengunjung dan para peserta, mungkin untuk siri kedua nanti akan di ulas.

 Buat postting kali ini sekadar gambar untuk tatapan sahabat-sahabat dan peminat serama yang tidak dapat hadir di menu pertandingan... Harap maaf kerana gambar hanya mengunakan kamera murah digital biasa je... tengah kumpul duit nak dapat DSLR yang baru ... hehehe

Moh..! kita tengok.....


Yang ni kena taruk dulu... gambar Otai kalau tak taruk.. lain kali kena tinggal!! hahaha


Pertandingan bersebelahan Dataran Helang.. Langkawi



Bersebelahan Menu ada pertandingan seni menggubah buah-buhan hantaran. Mejoriti kaum Lelaki Ok!! Kakak yang kat belakang tu serius minat tengok... boleh buat menantu ni kak!



Yang ini pulak pertandingan memasak... Jangan di tanya menu apa? Ayam serama masak madu.

.



Okey kita tengok pulak kemeriahan menu pertandingan Kecantikan Ayam serama..


Sebahagian dari pengunjung di sekitar pertandingan.


Antara gambar sangkar ayam yang sempat di snep...


Lagi gambar.....



Pertandingan seperti ini juga merupakan tempat di mana ramai peminat haiwan cilik ini datang dari jauh dan dekat berkumpul untuk berkongsi minat yang sama.





Bahagian Urusetia




Kalau nak register kena jumpa abang tubuh besar ni dulu...! orang kuat penganjuran kali ini Serama bang (baju hitam) Serama Remie (baju putih duduk)

Best Of The Bast ( ayam Kategori A)


Replika Cek dan sijil penyertaan...


Ada No. jugak Okey! hahaha


Okey cukup sekadar itu dahulu, tunggu bahagian kedua menyusul ulasan penuh pertandingan dari kaca mata pengunjung dan para peserta. Apa pun Tahniah kepada penganjur serta kru-kru yang bertungkus lumus bagi memastikan pertandingan berjalan dengan jayanya serta cukup meriah. Sebenarnya masih banyak gambar yang di snep oleh SPB tetapi cukuplah di sini dulu (banyak gambar mek salleh jerr sebenarnya) hehehe.

okey jumpa lagi...! bye.bye



No comments:

Post a Comment