~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Wednesday, June 22, 2011

Serama oh serama!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sudah beberapa hari blog tidak di update... bukan takde isu tapi saja nak jarak-jarakkan posting kalau dah tiap-tiap hari nak buat posting alamat jawabnya saya kena berhenti keja pasal nak moniter blog aje... hehehe (melawak je)

Untuk posting kali ini saya nak berkongsi cerita mengenai beberapa game yang akan diadakan di penghujung bulan menghampiri bulan ramadhan (puasa), boleh dikatakan hampir setiap minggu ada bon kecil akan diadakan ... pejam celik sudah penghujung bulan Jun dan di awal bulan Ogos umat Islam akan berpuasa ini bermakna akan penuh lah reban dengan pembaka-pembaka chempion yang telah sekian lama tidak di satukan dengan induk, hahaha lepas raya akan keluar pelapis chempion yang baru. Ada masyuk!!!

Okey berbalik dengan cerita kita tadi mengenai game-game sekitar bulan Jun dan Julai ini ada pelbagai cerita dan gosip yang SPB dengar ada yang kata tarikh terlalu dekat, game tak besar tak berbaloi nak datang dan ada juga yang masih berbunyi tentang mutu pengadilan... macam-macam hal. Tapi bagi SPB lebih baik kecil tapi ada selalu dari pada game besar setahun sekali... apa kata anda...?

Ada seorang sahabat peminat Ayam serama menalifon SPB, berkaitan dengan bon-bon kecil yang bagi fikiranya tak berapa berbaloi serta tak dapat menarik banyak penyertaan. (pandangan) Apa yang boleh SPB katakan buat masa sekarang beginilah fenomenanya... kita kurang penajaan dan tidak seperti sesetengah negeri yang ada penglibatan dari badan-badan bekanun dan swasta, jadi mudah bagi mereka untuk membuat perancangan yang lebih grand dan besar... 

Sahabat juga ada memberi cadangan agar kelab serama menglibatkan badan-badan kerajaan untuk sama-sama menjayakan matlamat ini contohnya kementerian pelancongan negeri, pejabat2 belia dan beberapa lagi agensi kerajaan yang boleh mempromosikan hobi ini dimata umum. Namun bagi saya selagi setiap persatuan di peringkat negeri tidak betul-betul bersatu hati serta mendatarkan persatuan mereka dibawah pendaftaran persatuan secara rasmi memang susah nak menjayakan pekara ini. Jadi bagi saya yang utama setiap negeri mesti bersatu dan mengujudkan satu persatuan yang di daftarkan secara sah dan dari situ sumber penajaan akan mudah diperolehi.

Bersambung.........



Sedikit update gambar dara selam SPB... dekat dua minggu tak bawak keluar berdiri diatas meja dah jadi camgini.... apa kata sahabat?

Maaf ayam tak bagi mandi.. dah dekat dua minggu tak pegang!!


Jalan jinjit, lehir ketar. Ada harapan ke nak bawak main ni...? 
Kakaknya dah dilamar orang Johor

No comments:

Post a Comment