~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Monday, February 6, 2012

Di Hukum Masuk Neraka oleh Manusia!!!

Assalamualaikum dan salah sejahtera...!!

hehe.... tajuk macam tak bleh blah.... tapi kenyataan pedih walau pun hanya simbolik, SPB meracau lagi. 

okey lah... sebenarnya SPB hanya nak inform yang penganjuran Bon di Parit Buntar Perak ditangguh lagi kerana beri laluan kepada game lebih besar yang akan datang tak lama lagi... dan yang pasti SPB pun tak ada geng yang betul2 nak join, sungguh pun begitu masih ada geng2 yang sedia membantu berdiri dibelakang namun SPB rasa kalau takde betul-betul man power memang jangan harap( apa gilerr nak buat game sorang2) .... namun begitu SPB amat berterima kasih kepada mereka-mereka yang banyak memberikan kata-kata semangat dan sokongan kepada SPB untuk meneruskan usaha ini pada kemudian nanti... Terima Kasih BANYAK-BANYAK!!

Okey lah berbalik kepada Isu berpersatuan.... SPB rasa tibalah masanya untuk SPB berpersatuan dengan lebih jayanya... kalau dulu SPB lebih kepada stand alone mungkin tahun 2012 masanya untuk SPB berpersatuan dengan takde kepada ada.... tapi ade ke persatuan yang nak terima permohonan SPB ni nanti...!!! Kalau takde memang kena la dengan tajuk di atas......hehe

Ada jugak SPB berhajat nak tubuhkan persatuan sendiri... tapi ni pun nampak cam gila jugak!!! gila kuasa... hehe...(apa gila nak buat persatuan taruk nama sendiri.. ape kes??) 

Macam gini lah... sesapa rasa macam nak berpersatuan dengan jayanya pada tahun 2012 bagi penduduk sekitar daerah Kerian, Bandar Bharu atau Daerah P. Pinang Selatan boleh call SPB untuk sama-sama kita fikirkan nak ujudkan group area ni.... tapi jangan pula ingat SPB nak gila babi jadi pengerusi atau macam2... semuanya ditentukan dalam mesyuarat Agong... dan yang pasti ia bertujuan menambah kenalan dan berkongsi pengalaman jadinya untuk mereka yang duduk jauh-jauh jangan cuba-cuba nak call memang nak kena hentak tengah belakang... ape gilerr duduk kat luar negera nak berpersatuan dekat2 sini!!!



Okeylah segala yang buruk datangnya dari saya dan yang baik-baik datang daripada Allah S.W.T, Sekiranya petikkan posting ini telah menggangu pemikiran dan benak hati sanubari anda sila maafkan saya dan bukanlah ia bertujuan sengaja untuk membuat onar.... hehehe peace!




 

No comments:

Post a Comment