~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Wednesday, January 30, 2013

Game Ipoh 2013! Ayam Serama Megat Panji

 Panji Alam


Assalamualaikum dan salam sejahtera

Update blog lagi... takde apa cerita sangat nak di hebahkan.. cuma mungkin kalau jadi Game Ipoh boleh bawak ayam, kalau ayam sempat siap turun lah.. haha!

Oh ya.. dapat info dari geng Serama Ipoh akan berlangsung bon kecil (Bon Bawah Pokok) di Taman Meru tempat biasa pada Tahun Baru Cina ni... so kepada sahabat-sahabat serama terdekat, yang dah lama tak turun Bon boleh datang dan bawa sekali ayam serama tambatan yang ada tu, bagi memeriahkan acara... Apa pun SPB mungkin turun biar pun ayam tak siap.. untuk bantu apa yang patut tolong tengok-tengok ayam pun takpa... haha bukan apa sekarang kes curi ayam pun dah makin berleluasa.. Semenjak ayam serama ni dah melonjak harganya makin kerap pulak SPB dengar kes kecurian ayam... kepada empunya ayam yang hilang harap bersabar... Inshaallah yang tumbuh hilang berganti... ! 

Sedikit Update foto Romeo dan Ara Megat Panji alam... keduanya ekor tak siap ha...! Apo Kono Janggg?

Romeo Adik Kandung kepada Torres !




Gaya terkini Ayam Remaja




Okey...! jumpa lagi ..... bye-bye







No comments:

Post a Comment