~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Friday, January 16, 2015

Poster terbaru koleksi ayam serama Malaysia

Assalamualaikum disini SPB ingin membuat promosi untuk cetakkan Poster terbaru dari LSPB untuk semua peminat ayam serama.. Bagaimana pun stok Poster ini hanya ada sedikit... kepada yang belum lagi mendapatkannya sila dapatkan sekarang kerana stok hanya sedikit... di ulangi.. tinggal sedikit sja lagi... Saya hanya  keluarkan setahun untuk sekali cetakkan...  !



Poster terkini terbaru.... !





DAPATKANNYA SEKARANG SEBELUM HABISSSSS..........!!

Satu Set (A+B+C+D) = RM40
Free postage






2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Cantik poster ayam serama tu. Pertandingan ayam Serama akan diadakan di Tasik Kenyir April ni.. Jom la join...

    ReplyDelete