~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Friday, March 11, 2011

Ayam Serama Saya!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Sebenarnya saya ada banyak pekara yang hendak di postingkan dan dipublish, tetapi memandangkan dua tiga hari ni asyik tel berbunyi bertanyakan perihal ayam yang ada direban....

Ada yang bertanyakan kepada saya nak membeli anak ayam hingga ayam yang dah siap buat main, ia lah kot-kot ada yang hendak saya jual ?. Dan memandangkan saya memang tak ada ayam di reban untuk dijual (buat masa sekarang) jadi elok lah saya pekenalkan jerr ayam saya yang ada, yang tinggal nak buat main, itu pun kalau jadi dan tak meluruh.... kalau tak jadi, pakai yang mana ada aje lahh!!

Antara koleksi terbaru saya (ayam belunjur jerrr!!!)



Entah lerr nak jadi cam mana.... ayam Muda baru nak galak pun... saja try letak dengan induk Submerin agak-agak nanti cam mana rupanya! dia punya jack memang gerun !!! baka Orang Keramat Punya... berbanyak Terima Kasih saya ucapkan....




Maka dengan rasminya..... dua ekor ni bakal jadi produk rasmi SPB untuk tahun 2011. Kalau boleh buat main saya buat main game, kalau tak boleh... confirm buat baka! -Not For Sale - Tapi kalau berani letak harga cuba la...!

Dua Beradik! Gading Bertuah






Jadinya moga-moga ada harapan menjadi.... yang si Gading ni nampak ada potensi cerah apa kata anda?

sebenarnya ada lagi yang lain tapi cukup la untuk posting kali ni.... nanti bosan pulak kalau dah semua nak tunjuk sekali  yer dak?

Untuk srama krule sori saya tak MMs gambar jadi saya posting kat sini jerr terus...maaf yerr ! ada masalah teknikal dengan simcard hphone saya....!

Untuk Saudara Fiq terima lah gambar ni..... Emas Pauh 750 A Saiz


Maaf ayam lama tak mandi..tuanya sibuk ke reban orang lain. hehehehe

No comments:

Post a Comment