~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Tuesday, July 12, 2011

Game d' Ipoh Bhg. II !



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera......

Sedikit sambungan cerita d' pertandingan Bon Ipoh 9/7 yang lalu......

Alhamdulilah cuaca pada hari itu cerah biar pun ada sedikit hujan di sebelah petang namun tidak menggangu perjalanan pertandingan kerana ianya di adakan dalam Dewan... So semuanya berjalan lancar. Cuma ada sedikit komen dari sesetengah peserta yang menyatakan agak sukar untuk mencari lokasi memandangkan tiada papan penunjuk  arah mahu pun poster di tempat pertandingan.. Jadi SPB rasa jika diadakan sekali lagi diharap pihak penganjur dapat memikirkan alternatif supaya para peserta tidak tawaf stadium 2 - 3 kali hehehe... mungkin banner salah satu cara yang sesuai, di samping dapat menarik minat pengunjung dari luar dewan.

Ada juga sebahagian peserta berpendapat kalau diadakan tempat tertutup macam ni, mesti kurang sambutan dari pengunjung luar, mungkin penganjur kena promosi lebih sikit... baru nampak lebih meriah. SPB dapat rasakan kehadiran pengunjung luar agak kurang pada hari itu. Pertama mungkin faktor kawasan yang agak jauh dari penglihatan orang awam dan yang kedua macam yang disebutkan di atas tadi mungkin kurang promosi. Apa pun SPB berharap pihak penganjur mungkin dapat memperbaiki kelemahan itu... memandangkan 1st timer, SPB kira well done job.

Apa pun itu dari kaca mata SPB dan segelintir peserta... harap tak terasa pulak... maklumlah SPB pun tak pernah buat Game... hehehe entah-entah lagi teruk daripada itu. Tapi Insyaallah kalau berkesempatan SPB memang nak buat game di Parit Buntar..... masa tu nanti, baru tahu langit tu tinggi ke rendah. Maklumlah orang kata cakap senang la... guna air liur jer... tapi bila nak tunaikan pekara tu baru tahu..  yerr dok??

Okeylah.. SPB ucapkan selamat Maju Jaya kepada Pihak Warisan serama negeri perak dan semoga Industri Ayam Serama akan terus bersinar dan berkembang pesat seperti zaman di era-90an malah mungkin lebih menyinar lagi.


Sedikit sorotan Gambar para pemenang di hari pertandingan.....






Cikgu Lah Vistana, kategori Remaja (BOTB)




Broter Mie Kebab Induk




Mizi kategori ABS

Wakil Dee Pinang Tunggal Kategori Muda (Zul tok bidan)


Ajon SBD kategori A


Geng Ipoh pun ada Nombor okey!!!




Geng KL pun ada jugak....!

Hahahha... interframe Blackbird pun ada okey!!!!


Okeylah sampai disini dulu untuk kali ni.... berjumpa lagi untuk game seterusnya.....! SPB menyusun jari memohon ampun dan maaf sekiranya terlajak taip atau menyinggung mana-mana pihak... untuk itu jumpa lagi!!

Bye...bye!!!



No comments:

Post a Comment