~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Sunday, July 3, 2011

Game D, Keramat... KL memang Keramat!!

Assalamualaikum dan dalam sejahtera...

Gambar Hiasan

Terlebih dahulu SPB minta maaf pada sahabat-sahabat yang rata-rata mahukan info terkini game di KL namun SPB sudah berusaha untuk menyiapkan diri untuk datang ke BON KL salah satu menu game Utama dan Besar pada tahun ini, namun apakan daya kita hanya merancang tetapi tuhan yang menentukannya... di hari terakhir persiapan ada kesulitan dan tugasan yang lebih penting terpaksa SPB selesaikan dan dengan berat hati terpaksa SPB batalkan niat untuk ke BON KL pada kali ini.

Maaf sekali lagi kepada sahabat-sahabat yang ada berjanji dengan SPB untuk berjumpa nampaknya masih belum berpeluang kita bersua muka.

Namun begitu.. blog SPB tetap kena update walaupun tak dapat hadir masih ada cerita yang dikirimkan oleh sahabat2 dari sana, dan sekadar berkongsi maklumat apa yang bolehlah SPB ceritakan....adalah.

Untuk Game kali ini ianya diadakan di Taman Dato Keramat tempat yang pernah SPB buat review ke BON KL sebelum ini, namun kali ini khemah didirikan di tengah padang dan dengan suasana Game besar memang meriah dengah jumlah pendaftaran penyertaan ayam hampir 400 ekor... dan wang pendaftaran rm45, memang berbaloi.

Untuk Game kali ini ayam yang Di nobatkan sebagai  BEST OF THE BEST (BOTB) adalah kepunyaan Cikgu Lah Vistana dari Alor Star kalau nak tengok gambar ayam sila ke blog sahabat saya Serama Jalan Day Ayam yang diberi nama Sri Palas. Ayam kategori Remaja! (memang berpotensi besar)

Apa yang di ceritakan oleh sahabat lagi, game kali ini memang fight (sengit) empat Kategori utama iaitu Muda, Remaja, ABS dan Induk dengan jumlah penyertaan yang agak banyak serta muka-muka lama yang bertanding menghangatkan lagi BON Besar kali ini.

Tapi dengar ceritanya suasana berlangsung memang panas mana taknye khemah tengah padang... memang panas yerr tak?? hehehe

Apa-apa pun tahniah SPB ucapkan dan SPB pun tak boleh nak komen banyak disebabkan kita pun tak berada di sana, namun kalau lokasi itulah yang dipilih... SPB rasanya parking memang penuh sesak. Mungkin SPB rasa tempat Kompleks Muhibah Kg Pandan Selangor adalah yang terbaik untuk game sebesar itu, namun seperti yang SPB katakan diawal tadi,  kita hanya merancang namun tuhan yang menentukannya.... 

Akhir kata  Sejuta tahniah SPB ucapkan kepada pihak penganjur kerana berjaya menyudahkan apa yang dirancang walaupun dalam keadaan yang genting dapat juga dilaksanakan dengan baik, GOOD JOB BRO!!






No comments:

Post a Comment