~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Thursday, January 26, 2012

Game Alor Star & Pelapis POPO !!!

Assalamualaikum dan Salamsejahtera.....

Terima kasih kepada pengunjung yang datang ke blog LSPB, takde hadiah yang nak SPB berikan.. insyaallah kalu ade rezeki lebih SPB pun nak juga sumbang hadiah kepada pengunjung setia Blog LSPB.....

Okey... untuk game Alor Setar ada sedikit paparan untuk pengunjung blog ini, maaf agak lewat posting game di Alor Setar.... macam biasa alasannya sibuk!!! hehehe,  jangan marehh!










Dari apa yang SPB lihat BON kecil seperti ini bila dijadikan acara sampingan bagi menyerikan majlis memang ada class nye.... contoh pendekatan pihak penganjur yang menganjurkan pertandingan pada kali ini, sempena hari KOKO mereka (hari kantin) acara jualan sekolah, ini adalah suatu tindakan yang sangat bijak. Selain dari pihak ibu bapa dan PIBG sekolah yang hadir, orang luar turut serta memeriahkan acara tahunan itu. Hasilnya banyak gerai makanan yang laris dan mendapat sambutan yang sungguh mengalakkan.

SPB ada bertanya pada seorang perniaga makanan (mungkin Guru disekolah itu juga) bagaimana dengan hasil jualan pada kali ni?

Katanya lebih lumayan berbanding tahun-tahun sebelum ini, mungkin disebabkan penambahan pengunjung dari luar yang datang pada kali ini. 

Okey lah berbalik kepada menu acara kita kali ini, jumlah penyertaan keseluruhannya, berjumlah 165 penyertaan dan bagi SPB ia sudah cukup memadai kerna bon kecil yang dilakukan di dalam kawasan sendiri, so kos sewa khemah dan peralatan dah boleh dikurangkan dan mungkin berbaloi, tapi SPB tak berani nak kata jugak mungkin ada kos yang lain-lain lagi. Apa-apa pun Game kali ini meriah, berjalan dengan lancar dan sambutan yang cukup meriah terutama anak-anak kecil yang begitu meminati ayam serama. Hahaha.... lepas ni banyak la anak-anak sekolah yang merengek nak memelihara ayam serama pulak...!

Jadi lepas ni cikgu-cikgu semua boleh la dapatkan idea seperti ini, untuk menarik lebih ramai pengunjung luar bagi memeriahkan majlis di sekolah anda nanti....!

Okeylah sampai di sini dulu berjumpa lagi dilain masa..... untuk game yang akan datang!

\
\
\
\
\
\
\
\
\



Lagi anak warna kuning....!

Insyaallah kalau ada rezeki bakal pewaris si POPO....!

Jumpe lagi... bye..bye.

No comments:

Post a Comment