~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Wednesday, January 11, 2012

Info: Hari Peladang, Penternak dan Nelayan Kebangsaan 2011

Hari Peladang, Penternak & Nelayan Kebangsaan 2011 akan diadakan seperti maklumat berikut :

Tarikh : 13hb Januari - 16hb Januari 2012

Masa : 10 pagi - 10 malam

Tempat : Dataran Bandaran Parit Buntar, Kerian, Perak




Apa yang kurang dalam poster ni???? hehehe... harap-harap di tahun-tahun akan datang ada gambar ayam serama menghiasi poster acara di hari Peladang Penternak dan Nelayan Kebangsaan..

Rasa rugi pulak SPB kerana tak dapat menyertai pamiran pada hari peladang kali ni... yang lagi ruginya ia akan dianjurkan di Kampung Halaman sendiri.... tapi salah SPB jugak sebab tak alert dengan acara menu seperti ini dengan lebih awal. Sudahnya semua ruang pamiran sudah ditempah dari awal dan kepada yang berdaftar sahaja, maklumlah ini acara peringkat Kebangsaan bukan kecil-kecilan. Hajat di hati nak join pamiran untuk ketengahkan lagi hobi lumayan Ayam Serama!!! tapi tak apalah dah takda rezeki. mungkin di lain kali.

Apa-apa pun anda dijemput hadir ke acara ini nanti..... kalau berjalan-jalan ke Parit Buntar jangan segan silu datang ke reban SPB.... tapi maaflah ayam SPB tak seberapa pun...!

Jumperr lagi bye..bye!!







No comments:

Post a Comment