~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Wednesday, May 16, 2012

Ayam Serama: Posting serama lagi!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Takda apa yang nak dikongsikan hari ini, hanya nak ucapkan terima kasih kepada mereka yang sudi datang meminang ayam serama dari reban SPB yang tak seberapa adanya.. Diharap selepas ini janganlah putus hubunggan pulak manalah tahu nanti SPB boleh dapatkan balik baka2 SPB ni nanti. Memang ayam tak seberapa tapi hasil dari reban sendiri, jadi lain rasa feel dia oleh itu SPB mengucapkan berbanyak terima kasih kepada mereka yang telah membelinye... ada yang datang dari jauh hanya untuk mendapatkan serama dari reban SPB yang buruk ni.... semoga bertemu lagi isyaallah... Terima kasih!!

SOLD  !!!






SOLD !!


SOLD

Ini sebahagian dari ayam yang terjual pada awal suku pertama tahun ni... kalau ikutkan banyak lagi gambar terutamanya anak A dan B tapi takkan nak taruk semua gambor yerr dok... aperr dah takde keje ke ape???

Masih ada anak-anak 2012 yang nak di lepaskan.... tapi SPB tak boleh nak buat penghantaran sebab anak A tak berapa nak best kalau antar guna Bas ye... jadinya ye kalau ada masa datang le ke reban SPB yang tak seberapa ni...ye.! itu jerr yang nak di postingkan pagi ni...ye. Maknanya kalau dah taruk gambor dah dijual ni jangan lerr tanya lagi ayam ni pada SPB yerr, tak mampu nak balas SMS dah yer... Terima Kasih yer! 

Bye.... bye... yerrr!!!








No comments:

Post a Comment