~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Monday, May 28, 2012

Update Reban: Sri Paloh



Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Bertemu lagi untuk sekian kalinya....  update reban kali ni SPB nak posting gambar ayam yang tak galak lagi, lambat betul nak mari perangai... tapi sesekali ade jugak tarik... dengan kelebihan warna dan leher yang panjang sudah boleh untuk memuaskan hati SPB biar pun lambat tapi rasanya berbaloi kalau di simpan. Kalu tak boleh turun Bon pun kita simpan buat pelapis baka..... cam manerr boleh?

Adanya pun Sri Paloh sekadar ayam simpanan penyeri reban.... kalau ikut saiz SPB rasa confirm ayam kategori B, tapi bak kata kawan-kawan Ayam B pun ade harga... hahaha janji selam, bagi SPB harga tak menjadi persoalan tetapi sejauh mana baka kita boleh di perbaiki dan di pertingkatkan.

Sedikit posting dari Sri Paloh......











Ayam biasa- biasa jerr...!!

Bertemu lagi..... bye..bye!!



No comments:

Post a Comment