~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Friday, November 23, 2012

Jom ke MAHA International 2012



Assalamualaikum dan Salam sejahtera....

Bon yang terdekat akan berlangsung di Maha international 2012 yang akan berlangsung di Serdang Selangor.. Bermula pada 23 Nov - 3 Dis 2012.

Pameran dwi tahunan ini diadakan lagi tahun ini selepas di adakan dua tahun lepas yaitu pada tahun 2010..

Pelbagai aktiviti akan ada di MAHA 2012 kali ini yang merangkumi pameran, jualan dan juga seminar yang berkaitan dengan pertanian.

Tidak ketinggalan pertandingan Ayam Serama yang julung kalinya di adakan setelah sekian lama tidak diketengahkan ke peringkat antarabangsa.

Semoga Bon kali ini menjadi titik tolak kepada persatuan ayam serama dan juga pihak penganjur untuk mengetengahkan lagi hobi lumayan ini di mata dunia.

SPB juga berharap agar lebih ramai lagi penglibatan pihak kerajaan dan NGO dalam memartabatkan lagi dunia kesenian ayam serama agar lebih maju di masa hadapan.

Hidup Serama Mania!!!!

Lokasi ke tempat pamiran MAHA.

MAHA atau MALAYSIA AGRICULTURE, HORTICULTURE & AGROTOURISM INTERNATIONAL SHOW kembali lagi..

Update Anak Peon ada rezeki sampai lerr ke MAHA


Jumpa Disana Bye...bye !!!

 

No comments:

Post a Comment