~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Tuesday, January 18, 2011

Ayam Yeop Cikgu Zul Tg. Piandang!

Salam Satu Malaysia, dah 4 hari tiada postting baru dari SPB, ni kerana ada kematian saudara di sebelah keluarga Arwah ayah jadi tidak la sempat untuk SPB bertandang ke rumah sahabat serama yang dah dirancang awal mengikut jadual yang diaturkan sebelum ini. Insyaallah kalau dipanjangkan umur dan tiada masalah SPB akan membuat beberapa lagi siri Terjah Serama Terbaik Dari Ladang pada hujung minggu ini.

Okey memandangkan tiada terjahan serama pada minggu ini, SPB cuba bertanya pada Cikgu Zul dalam Msg melalui handphon:

"kat mana nak cari bahan lagi ni....?" 

Cikgu Zul balas massage dengan menghantarkan gambar Ayam Serama terbaru melalui MMS.... 

SPB: "ikkk gambar ayam sape pulak ni?"

"Gambar Ayam sapa lagi, saya punya la....." 

balas cikgu Zul. Di samping gambar ada beberapa penerangan mengenainya. 

"okey saya akan masukan dalam blog" balas saya, ringkas melalui msg Hp ! TQ

So kalau tengok dari pandangan mata saya yang tak berapa arif ni ... memang cantek jugak baka Cikgu Zul ni, ada darah Chempion lagi.!!







                            yeop mebius- johan abs/botb bon kecik seberang jaya sekarang jd pembaka

yeop lambak-pembaka sepenuh masa


yeop jijun- no2 anak A bon yan. anak mebius

yeop ara -. adik beradik jijun



Mana messi ? saya dah lama tak tengok Messi... Dulu tengok masa gambar Muda je!!! 
okey, banyak cerita takde saya akan bertandang kerumah Cikgu Zul pada cuti hujung minggu nanti untuk snep gambar yang lebih terang dan jelas.... hehe. (Baru Puas Hati)

Cikgu Zul harap-harap ada masa terluang ye!

No comments:

Post a Comment