~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Tuesday, February 22, 2011

Poster Ayam Serama 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera, bagi memudahkan cara untuk pembelian Poster Terbaik dari Reban 2011. Saya letakkan no tel. bagi yang tiada akaun email dan boleh terus msg kepada saya dan isyaallah, penghantaran akan dibuat sejurus pembayaran dibuat. sila hantar pesanan text ke No. Tel 0165047301 saya akan balas seberapa segera yang mungkin.

Penghantaran akan dibuat dengan menggunakan Perkhidmatan Poslaju Insyaalah (Esok Pasti Sampai)

Ribuan Terima Kasih kepada yang telah membuat tempahan untuk makluman Edisi Terhad ini tinggal tak seberapa lagi harap maklum!! 

Oder Banyak pasti ada Diskaun!!!!




Contoh Poster dengan Saiz sebenar, kualiti kertas terbaik serta kalis air... dijamin tahan lama!! 
Memang Berbaloi-baloi...


No comments:

Post a Comment