~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Tuesday, August 2, 2011

Game d' Perlis: Game penutup Ramadhan....

Assalammualaikum dan salam sejahtera... SPB ucapkan, masih belum terlewat juga agaknya untuk SPB mengucapkan selamat menyambut Bulan Ramadhan, bulan kemulian, bulan mencuci hati dari dosa dan juga bulan menambahkan berlipat ganda amalan kita.

Apa-apa pun SPB memohon maaf kerana posting di Game Perlis agak lewat di postkan kerana maklumlah awal-awal bulan banyak pulak kerja yang perlu di sudahkan, tambah lagi dengan kedatangan Ramadhan. Okey lah disini ada sedikit paparan foto yang sempat diambil ketika pertandingan Game d' Perlis berlangsung, penyertaan seperti yang dijangkakan meriah-meriah-meriah biar pun ia game kecil, namun bagi game penutup ramadhan memang ramai yang ingin menyertainya. Maklum saja lepas ni berehat sebulan bagi menghormati bulan puasa.

Penyertaan para peserta kali ni kebanyakannya dapat dilihat ramai dari pemain lama, jadi tidak hairan jika SPB katakan persaingan amat sengit serta begitu mendebarkan dan penentuan BOTB juga terpaksa di jalankan dua kali kerana markah yang diberikan oleh para pengadil terikat dengan keputusan seri. Setelah dibuat botb semula ternyata Sri Palas masih mengekalkan gaya lonjak selamnya untuk sekaligus merangkuli kejuaraan kali ini. Tahniah SPB ucapkan sekali lagi.!!!

Sedikit paparan foto yang sempat dirakamkan:


Mantap...!

Ketika persiapan sedang dilakukan, masa ini lahh... ramai sahabat handal datang melihat-lihat peluru kawan-kawan yang dibawa. kadang2 kena arr gi tengok dekat. Kena dengan harga pulak, boleh bawak balik... hehehe


Ketika acara cabutan bertuah sedang dijalankan.... hahaha best jugak acara ni.


Penyertaan agak memberangsangkan.... maklumlah game penutup.


pengiraan markah sedang dijalankan...


Pening kepala jugak Pengadil hari tu.... ! ayam hebat2... d perlis.


Di meja Urusetia




Sedikit gambar para pemenang kategori yang sempat di rakamkan.... maaf ada juga yang SPB tak sempat tembak.











Sedikit gambar ketika BOTB dijalankan........



Okeylah.... setakat itu sahaja yang sempat dirakamkan oleh kamera cabuk SPB. Maaflah yerr!! Gambar tak berapa nak jelas sebab tak guna DSLR hanya guna kamera biasa-biasa  je... boleh la dari takde.. hehehe yerr dok??

Okey kesimpulannya game d Perlis Best... cuaca pun Best... Ayam pun Best-best....!! Hadiah ok, tapi kalau ada sijil pun lagi-lagi best... hehehe... apa-apa pun all the best kepada semua peserta yang mengambil bahagian... dan akhir kalam dari SPB untuk pengunjung Blog LSPB selamat menyambul bulan Ramadhan dan bulan kemerdekaan .... MERDEKA !!

Bye-bye semoga jumperrr lagi d' BON yang akan datang. Terima Kasih !!


No comments:

Post a Comment