~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Thursday, August 25, 2011

Update Reban: Sri Kijan





Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Video untuk tatapan sahabat semua... ayam masih remaja... tapi tak tahu la, masa yang akan datang ni dia nak jadi macam mana, harap-harap boleh pergi jauh....! masih ada beberapa ekor dara remaja blom SPB postingkan. Satu-satu la yerr kita taruk ..... !

Oh ya... ingat lagi pembaka utama di LSPB sekarang dah ada anak yang ramai... 2 ekor ibu dah selamat dapat zuriat... lagi 4 ekor ibu tengah proses.. insyaallah pada minggu raya nanti menetas la semuanya.... memang time cun-cun jerr stok buat anak bulan puasa... hehehe

Peon masih bersama gundik-gundik remaja sekarang ni... belum masanya nak di asingkan... mungkin lepas raya baru tengok macam mana!!!

Nantikan anak-anaknya Peon akan SPB uploadkan di dalam blog.... (bersambung)

bye-bye!!


No comments:

Post a Comment