~~~~~Selamat Datang~~~~

Kepada Pengunjung Blog Serama Parit Buntar saya merakamkan Ribuan Terima Kasih dia atas kesudian anda melayari blog ini. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf sekiranya paparan yang ditulis ada menyinggung perasan mana-mana pihak, sesungguhnya saya hanyalah insan biasa lumrah manusia ada melakukan kesilapan dan mohon dimaafkan sekiranya blog ini menyinggung mana-mana individu atau pihak di atas penulisan saya. (0165047301)



Selamat Datang dan Terima Kasih

Sunday, April 3, 2011

Ayam Serama Kuning !

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia...

Bertemu lagi... agak pelahan sedikit posting saya sejak akhir-akhir ini kerana ada tugas hakiki yang agak banyak yang perlu di sudahkan. Dan untuk posting saya kali ini nak perkenalkan ayam saya yang dihadiahkan oleh seorang otai Serama dari KL. Lihat gelagat si Kuning Mas ni !


Masa Dulu.... !!




Sekarang Bulu dah Meluruh.... !! Tapi dia dah mula mengila.........








Terima Kasih banyak kepada Orang Keramat.... Diharap Kuning Mas sempat ke Bon Kenyir.

Jumpa lagi...!




No comments:

Post a Comment